søndag 8. mai 2011

.怠惰な



كسول. Lazy. Bexiret. Faul.怠惰な Paresseux. Lui. Dovne. Ignavus. आलसी.  


Lat, altså. Go google oversetter. Virkelig. Føler meg ekstremt lat. Legg merke til at jeg gadd å skrive ordet "ekstremt". Høres ut som en gammel man på 40. Oi. Må slutte med det. Å høres ut som en gammel man. Noot good.
 Åh, jeg dør av tørst. Men krana er jo faen meg 10 meter borte herfra. Åh. Skulle ønske jeg var Timmy Turner. Han på disney, vet dere. Da kunne jeg hatt magiske alveforeldre. Kunne bare sagt "skulle ønske jeg hadde vann!", og jeg hadde hatt vann. Livet er hardt. Neida.


Orker ikke gjøre en dritt. Ikke stå opp. Eller hoppe. Eller løpe den kjente joggeløypa mi. Som jeg jogger hver søndag. Neida. Jeg jogger aldri. Eller. Jeg gjør det noen ganger. Hvert skuddår. Aktiv, vettu. Å faen.... jeg blogger. Må bevege fingrene mine. Slitsomt. Så ha det bra. 







Det er kult med trutmun. Det er in :) Hipt, liksom.  



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar